פיתוח עסקי במיקור חוץ

פיתוח מנועי צמיחה, הזדמנויות עסקיות, שותפויות אסטרטגיות, מוצרים ושווקים חדשים.

הקמה וניהול עסקים הינה אתגר נפלא ומרגש, המלווה בהתמודדויות רבות וצורך בידע מקצועי רב שלרוב, אינו בנמצא עבור מי שמקים ומנהל עסק או חברה.

צוות המנטורים שלנו מעניק ליזמים ומנכ”לים מעטפת מקצועית, המקיפה את כל אתגרי העסק.

צוות החברה כולל אנשי עסקים מנוסים, רואי חשבון, מנהלי כספים, בנקאי השקעות, מנהלי שיווק ופיתוח מוצר, משפטנים, מעצבי אתרים וחווית משתמש, המעניקים ליווי אישי וצמוד לבעלי עסקים וחברות בהקמה.

שלב ההקמה:

בשלב הראשון נאפיין יחד את מהות העסק. נגדיר את תחומי העיסוק, נמקד את הצעת הערך המוצרית, נגבש את תחומי העיסוק, נבנה תוכנית עסקית ונמקם את העסק מול השוק והתחרות. בשלב ההקמה נגדיר את ההיקף העסקי ונרשום את העסק ברשויות המס.

בניית כלי שליטה ניהול

בקיאות ושליטה במצב הפיננסי הם קריטיים לכל עסק כל שלב. לצורך כך נבנה עבורך כלי ניהול פשוטים ונגישים ביניהם: ניהול מעקב פעילות לקוחות, כספים – הוצאות הכנסות, תזרים מזומנים, תשלומים לרשויות, הסכמי עובדים וספקים ועוד.

אסטרטגיה מוצרית ומותגית

כדי לכבוש את השוק הנכון, עם המוצר נכון, במחיר הנכון והסיפור הנכון, יש לנתח את השוק והתחרות, ולגבש סיפור מוצרי ומותגי כובש ומדויק לקהלי המטרה.

הנראות, השפה העיצובית וחווית המשתמש קריטיים, כבר בשלבים הראשונים, ליצירת ביקוש בכל שוק.

מקורות המימון

גיוס מימון בתנאים נוחים שישרתו את העסק, הם תוצאה של הבנת השוק ויכולות מו”מ.

אנחנו מלווים את העסק בבחירת מקורות המימון הנכונים, בניית המבנה המימוני וניהול המו”מ מול כל הגורמים  (בנקים, קרנות, משקיעים פרטיים וכד’) – עד לחתימת עסקת המימון המשתלמת ביותר.

גיוס השקעות

לצוות בנקאי ההשקעות שלנו יש ניסיון רב בגיוס משקיעים, ניהול תהליכי השקעה, מיזוגים ורכישות.

נגבש עבורך תוכנית השקעה או מכירה, נכין את התשתית הפיננסית והעסקית, נמפה את המשקיעים הרלוונטיים בארץ ובעולם, ונלווה את תהליך ההשקעה או המכירה מתחילתו ועד סופו.

גיוס השקעות

נשמח לתאם פגישת הכרות

בהצלחה!

בואו להכיר ולשמוע על השירותים המקיפים שלנו

דרכים נוספות ליצירת קשר