בנקאות השקעות לסטרטאפים

חברת D&A capital מתמחה בייעוץ לחברות סטרטאפ, בכל שלב ומכל סקטור, משלב הסיד ועד לחברות בוגרות, מגיוסי כספים ועד למכירת חברות טכנולוגיה בוגרות. עיקר ההתמחות שלנו היא בגיוס השקעות לחברות סטרטאפ.

ישראל ידועה כאומת הסטרטאפ. לאלפי אנשים בישראל יש רעיונות יצירתיים ורווחיים, אך לא לכולם יש את הידע הדרוש להקים חברה או את היכולת לממן את פעילות החברה עד לרכישתה על ידי חברה גדולה וביצוע האקזיט  המיוחל. אך גם למי שיש את היכלת הכלכלית להקים חברת סטרטאפ אין את הידע הניהולי הדרוש לכך, וכמובן שברוב המקרים חסר הידע הדרוש לגיוס משקיעים, בוודאי כאשר מדובר בגורמים חוץ בנקאיים, שתנאי ההשקעה שלהם טובים יותר והסכומים שניתן לגייס אצלם גבוהים יותר. כדי לא לבצע טעויות משום סוג בדרך לאקזיט, אנחנו מציעים סיוע מקצועי בגיוס משקיעים.

בדרך כלל, יזמים וחברות סטרטאפ מתמודדים עם מכשולים רבים בדרך למציאת מימון ונפגשים עם עשרות משקיעים עד שהם מוצאים את המשקיע המתאים. בזכות הניסיון הרב שיש לנו, ובזכות הקשרים שיש לחברת D&A capital עם משקיעים בארץ ובעולם המעוניינים לבצע השקעות בטכנולוגיה ישראלית, אנו יכולים לסייע לכם במציאת המשקיע הנכון.

במידה וחברת הסטרטאפ נמצאת מתאימה להשקעה אנו מגייסים את הקשרים הענפים שלנו עם קרנות מימון וגופים בין לאומיים מארה”ב ואירופה, המחפשים השקעה בטכנולוגיה ישראלית, לטובת מיזוגים ורכישות (M&A) או לטובת השקעה מניבה בלבד, ובעזרת הניסיון הרב שלנו בתחום אנו יוצרים את החיבור הנכון בין המשקיע ליזם הטכנולוגי או לחברת הסטרטאפ.

בין הקשרים הייחודיים שלנו אפשר למצוא קשרים לקרנות השקעה אמריקאיות גדולות המחפשות השקעה בחברות סטרטאפ בוגרות בסכומים של למעלה מ- 50 מיליון שקל, וייצוג בלעדי של קרן סינית המחפשת השקעות בטכנולוגיה ישראלית, ומעוניינת להשקיע בחברות ישראליות שיש להן מוצר ומכירות עד 50 מיליון דולר.

אנחנו מזמינים אתכם אלינו לבדיקת התאמה לתוכנית השקעות מותאמת אישית לעסק שלכם.

בואו להכיר ולשמוע על השירותים המקיפים שלנו

דרכים נוספות ליצירת קשר