בנקאות השקעות נדל”ן

חברת D&A CAPITAL מתמחה בפתרונות מימון ליזמי נדל”ן ומסייעת למשקיעים מקצועיים באיתור השקעות ועסקאות שונות, בחיבורם ליזמים איכותיים וביצירת שיתופי פעולה מנצחים עבור כל הצדדים. בנוסך לכך, אנחנו מובילים מהלכים עסקיים בענף הנדל”ן, ובנוסף עוסקים בגיוס אקוויטי, ומסייעים ליזמים במציאת פתרונות מימון מורכבים, מזנין ומיחזורי הלוואות.

השירותים שלנו כוללים

  • גיוס מימון / גיוס חוב עבור יזמי נדל”ן
    מציאת פתרונות מימון וגיוס הכסף הדרוש ליזמי הנדלן כדי להוציא פרוייקטים שונים לפועל. הקשרים המקצועיים שלנו עם קרנות מימון וגופי השקעות שונים בתחום הנדל”ן מאפשרים לנו לתפור עבור כל פרוייקט חליפת מימון בהתאמה פרטנית, בהתאם לצרכי היזם.
  • גיוס הון עבור יזמי נדלן ויצירת קשרים ביניהם לבין בעלי הון ישראלים
    גיוס אקוויטי על ידי מכירת מניות בשיעור מסוים למשקיעים בתנאים אחידים הוא אחת האופציות לגיוס כסף. כדי לעשות זאת נכון יש צורך בידע מקצועי ובעסקי והבנה בתהליגי גיוס הכספים בכלל, ובתהליכי האקוויטי בפרט. אחת ההתמחויות הנקודתיות של D&A CAPITAL היא גיוס הון עברו יזמי נדל”ן וחיבורם עם משקיעים ישראלים בעלי ההון הכלכלי הנדרש ועניין בביצוע השקעות נדל”ן מניבות. חלק מגיוס ההון יכול להיות בתהליך של מיזוגים ורכישות (M&A) או בתהליך של בניית חברת פרויקט חדשה בן המשקיע לבן היזם.
  • יצירת שיתופי פעולה בין קרנות השקעה ו- Family offices  לבין יזמים איכותיים
    רשת הקשרים שבנינו לאורך השנים פועלת לטובת לקוחותינו, כשאנו מחברים בין קרנות ההשקעה הישראליות ו- Family offices  לבין יזמים איכותיים לביצוע השקעות ועסקאות בכל סדר גודל.
  • איתור עסקאות והזדמנויות להשקעה
    את הקשרים, הניסיון והידע המקצועי שלנו אנחנו מעמידים גם לרשות בעלי ההון והמשקיעים הפוטנציאליים המעוניינים לאתר הזדמנויות טובו להשקעה ועסקאות שונות. סריקת השוק למציאת הזדמנויות אלה דורשת מיומנות ודיוק, ואנחנו יודעים כיצד למצוא עבורכם בדיוק את ההשקעות המתאימות. מגיעות אלינו הרבה הזדמנויות השקעה. מגיעים אלינו יזמים שאין לה מימון ומקורות מימון שמחפשים השקעה.
  • יצירת שותפיות אסטרטגיות
    שותפות אסטרטגית טובה עשויה להיות המפתח להצלחת עסקה או השקעה. השליטה המוחלטת שלנו ברזי שוק ההשקעות והמימון והקשרים העסקיים הרבים של חברת D&A CAPITAL מבטיחים כי נצליח ליצור עבורכם את שיתוף הפעולה האסטרטגי המדויק שאתם זקוקים לו.
  • ייעוץ ליזמי נדל”ן
    עסקת נדל”ן אינה נבחנת במונחים של רווח והפסד בלבד והצלחתה תלויה, בין היתר, בטיפול נכון ומקצועי בכל מרכיביה. אנו מספקים שירותי ייעוץ אסטרטגי ופיננסי עבור יזמי נדל”ן המעוניינים למקסם את הצלחת הפרוייקטים, ומתמחים בעסקאות מורכבות.

בואו להכיר ולשמוע על השירותים המקיפים שלנו

דרכים נוספות ליצירת קשר